SKQS, s.r.o., Alexandra Rudnaya 23, 010 01 Žilina

Certifikácia systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001

Norma ISO 9001 špecifikuje požiadavky na systém manažérstva kvality v organizáciách, ktoré chcú a potrebujú preukázať svoju schopnosť trvale poskytovať produkty v súlade s príslušnými predpismi a požiadavkami zákazníkov, a ktoré sa usilujú o zvyšovanie spokojnosti zákazníka. Základná požiadavka normy ISO 9001 je zaviesť, zdokumentovať, uplatňovať a udržiavať systém manažérstva kvality a neustále ho zlepšovať.

Cieľom certifikácie je deklarovať:

  • Plnenie požiadaviek medzinárodných noriem.
  • Zavedenie systémového a procesného prístupu v riadení spoločnosti.
  • Zavedenie systému neustáleho zlepšovania.

Úžitok pre zákazníka

Zavedenie a certifikácia systému manažérstva kvality pomáha dosahovať dlhodobú prosperitu pre Našich zákazníkov v nasledovných oblastiach:

 

Manažérske prínosy
  • Jasne definovaný systém manažérstva.
  • Definované právomoci a zodpovednosti.
  • Manažérstvo zdrojov.
  • Neustále zlepšovanie.
  • Nastavenie podnikateľských a spoločenských hodnôt.
  • Zabezpečenie stability procesov.
  • Efektívnosť informačných systémov.
Zvyšovanie kvality
  • Systému manažérstva spoločnosti.
  • Produktov.
  • Procesov.
Ekonomické prínosy
  • Znižovanie nákladov.
  • Zvyšovanie účinnosti a efektívnosti procesov.
  • Dlhodobá prosperita firmy.
Obchodné a marketingové prínosy
  • Zvyšovanie pridanej hodnoty pre zákazníka.
  • Zlepšenie goodwill.
  • Zvýšenie dôveryhodnosti pre zákazníka.

 

Pridaná hodnota pre Vás

  • Objektívne zhodnotenie súčasného stavu procesov.
  • Rozšírenie obchodných možností a zvýšenie dôveryhodnosti.
  • Zavedenie trvalého zlepšovania.
  • Odstránenie chaosu a nedostatkov v organizácii a riadení.
  • Správne nastavenie systému kvality.